اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
0

پوستر آموزشی ایستگاه سوادرسانه ای #انتخابات۹۸ شماره دوم

باتوجه به فضای انتخابات و تمرکز رسانه های داخلی و خارجی بر این موضوع، باید مراقب باشیم نسبت به مطالب ارسالی در فضای مجازی توسط افراد مختلف، رسانه های داخلی و خارجی زودباور نباشیم، در مواجهه با مطالب احساسی عمل نکنیم و بتوانیم با تفکر انتقادی صحت مطالب را تشخیص دهیم.
نسبت به وعده های انتخاباتی در فضای مجازی احساسی عمل نکنید!

زودباوری را کنار گذاشته و هر مطلبی را سریعا باور نکنید
منطق و احساسات دو عامل مهم در تصمیم گیری است
پیام های تبلیغاتی حاوی تکنیک های اقناع هستند!
اقناع یعنی راضی کردن مخاطب برای پذیرش نظر یا انجام عملی با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف.
اقناع کردن مخاطب می‌تواند از طریق تأثیر گذاشتن بر منطق یا احساسات یا هردوی آنها در مطالب و محتواها انجام شود.
تبلیغات کاندیداها برای جلب توجه و اعتماد شما حاوی تکنیک های اقناع هستند، باید مراقب باشید تکنیک های اقناع شما را نسبت به انتخاب و تصمیم گیری احساسی نکند.
در ادامه به برخی از این تکنیک ها اشاره خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *